![]() | |
---|---|
![]() | |
![]() |
Juny
Exigent excursió a un cim d'alta muntanya que, sense dificultats tècniques a l'estiu, posarà a prova la nostra capacitat de fer una pujada al trantran de casi 1.800 metres sense treva ni descans. Bon testimoni del que podem arribar a fer en el Repte dels 41 cims.
Inscripció: del 23 de maig al 2 de juny, acceptant una invitació per formar part del grup de WhatsApp de la sortida. La invitació es farà pública en el WhatsApp «UME. Sostres comarcals».
Dificultat: DIFÍCIL, casi 1800 metres de pujada sostinguda
Contactar: comunicacions@umegava.cat
Organitza: El repte dels 41 Cims
Exigent, fantàstica i sorprenent repetició de la pujada al Puigmal de dies abans, aquesta vegada orientant-se amb el perfil nocturn de les muntanyes per tenir una perspectiva diferent. Per a gourmets de la muntanya que saben caminar en silenci interioritzant sensacions.
Sortida de Gavà a les 22:30 h de divendres, ja sopats (podem quedar abans per sopar). Dalt del cim a les 6:00 h tot fent una pujada al trantran sense parar. Sortida del sol a les 6:19 h. Tornada a Gavà sobre les 16:00 h de dissabte.
Inscripció: del 13 al 24 de juny, acceptant una invitació per formar part del grup de WhatsApp de la sortida. La invitació es farà pública en el WhatsApp «UME. Sostres comarcals».
Dificultat: Difícil, casi 1800 metres de pujada sostinguda
Contactar: comunicacions@umegava.cat
Organitza: El repte dels 41 Cims
Juliol
L'estiu potser no és el millor moment per fer mitja muntanya però aprofitarem el microclima de les Muntanyes de Prades per fer una versió estesa d'una clàssica excursió. Sostre de dues comarques, la Baltasana és també un 100C essencial de la FEEC i un cim emblemàtic de l'ICGC
Inscripció: del 27 de juny al 7 de juliol, acceptant una invitació per formar part del grup de WhatsApp de la sortida. La invitació es farà pública en el WhatsApp «UME. Sostres comarcals».
Dificultat: Fàcil, uns 15 km i uns 600 m. de desnivell positiu per camins fresats
Contactar: comunicacions@umegava.cat
Organitza: El repte dels 41 Cims
Dissabte matí, tot anant a la Val d'Aran, pararem en el Segrià per fer el seu sostre en una passejada sense complicar-se la vida. Diumenge el Molières. Una fantàstica excursió d'alta muntanya i fita important per aquelles persones que vulguin conquerir el Repte dels 41 cims.
Per poder participar caldrà atestar una bona forma física i la capacitat de progressar per terrenys difícils.
Places limitades. Tindran prioritat les persones involucrades en el Repte i d'aquestes, les persones amb menys autonomia en alta muntanya.
PREinscripció: del 6 al 26 de juny acceptant una invitació per formar part del grup de WhatsApp de PREinscripció a la sortida. La invitació es farà pública en el WhatsApp «UME. Sostres comarcals».
Dificultat: Escambrons: mooolt fàcil / Molières: DIFÍCIL
Contactar: comunicacions@umegava.cat
Organitza: El repte dels 41 Cims